KAYIP KALEM: Benim Annem Bir Blogger

25 Temmuz 2008 Cuma

Benim Annem Bir Blogger


Benim annem muhteşem bir kadındır. İnatçıdır, kararlıdır, azimlidir. ( Ben ona benzemiyorum malesef)
Bugüne kadar karar verip yapamadığı birşey görmedim durum ne olursa olsun annem olmayacak şeyleri oldurmuştur.
Bundan iki yıl önce kardeşim yurtdışındayken annem bilgisayar kullanmayı öğrenmeye karar verdi. Kardeşime mail gönderebilmek için bir mail adresi açtık nasıl kullanacağını gösterdik... Sonra bir de baktık ki annem bize bilgisayar öğretecek kadar geliştirmiş kendini Bir internet radyosunda Dj lik bile yaptı. Şimdi kendi radyosunu kurdu.
kumtanesi, Muziklerin Efendisi,
Hayal Bahçe
adlarında üç blogu ve her yaştan her kesimden çok sayıda dinleyicisi var. Blogları ve yazıları bir çok insan tarafından takip ediliyor. Herkese tavsiye ederim.
Azmine ve kararlılığına hayranım anne ellerine sağlık

0 yorum: