KAYIP KALEM: ayaküstü kitap okuma

30 Temmuz 2008 Çarşamba

ayaküstü kitap okuma

ulaşım araçlarında rastlıyorum; işe gidip gelirken ayakta kalan yolculardan bazıları kitaplarını ayaküstü okuyorlar. çok garibime gidiyor. o kalabalık arasında, ayakta iken kitap okunması. gerçekten anlıyorlar mı okuduklarını? yoksa birbirine bu kadar yabancı insanın daha doğrusu birbirimize bu kadar uzakken, göz göze gelmemek için tavan dahil her yere bakarken, kalabalık kitle ulaşım araçlarında tensel temas zorunluluğu, kişisel çemberin yok olması ve alarm halinden uzaklaşma çabası mı? bana son söylediğim gibi geliyor, yada eskiden olan kitap okuma alışkanlığımı acı bir tebessümle hatırlattığından bu azme, bu ciğere pis diyorumdur :)

2 yorum:

karalama dedi ki...

Ben 4 yıllık okulu 6 yılda bitirmiş ve iktisat dersini 3 yılında vermiş biri olarak sunu söyleyebilrim ilk iki yıl gece gündüz ders çalıştım iktisattan gecer not alabilmek için her girdiğim sinavdan 20 puan alarak (boş kağıtverdiğimde bile) rekor kırdım. Sonra çalışma yöntemimi ayak üatü otobüste fotokopiciden alınmış notlara şöyle bir göz atma olarak değiştirdim. Garip ama işe yaradı dersi de verdim okulu da bitirdim. Vapurda denizi izlemeyi tercih ederim ama ayaküstü kitap okuyanlar eminim çok da güzel okuyorlardır :)))

Adsız dedi ki...

O zaman pis demeyelim cigere, helal olsun diyelim okuyabilenlere hala. saygılar :)))