KAYIP KALEM: Baba beni okula gönderme

26 Temmuz 2008 Cumartesi

Baba beni okula gönderme



Çünkü gönderirsen 23 yıl sonra bir gece yatağımdan kalkıp
"Saat sabahın 4'ü uyumadım neden mi? Çünkü bütün yorucu temposuyla beni yutmaya hazırlanan bir gün yok önümde. Çünkü fena halde ve sinir bozucu düzeyde işsizim. Üniversite mezunu, 30 yaşında ve hertürlü koşulda nefes almadan başını işten kaldırmadan çalışmaya hazır ve işsiz.
Öfkeliyim çünkü bugün nüfuslu tanıdıkları sayesinde rahatlıkla iş bulan binlerce kişi şimdi rahat yataklarında derin derin uyuyor. Öfkeliyim çünkü ben sabahlara kadar uykusuz kalıp ders çalışırken onlar yine uyuyordu." satırlarını yazacağım. Çünkü iş bulmak adına çaldığım her kapının yüzüme kapanmasından yorgun düşsemde giymek zorunda kaldığım topuklu ayakkabılar yüzünden ağrıyan ayaklarım izin vermeyecek uyuyabilmeme...

Baba beni okula gönderme cünkü televizyona boş boş bakamayacağım , kadın proğramlarından zevk alan sanşlı çoğunluktan olamayacağım. Magazin habelerinden kusasım gelecek,ne Hülya Avsarın selülitleri umrumda olacak ne bilmem kimin sevgilileri
işin kötüsü ana haber bültenlerinden de kusasım gelecek her geçen gün hayatın daha kötüye gittiğini görüp canım acıyor olacak
Baba beni okula gönderme hayatımın geri kalanı mutsuz geçecek bilen ve düşünen verilenle yetinmeyen insan (ki insanın doğasıdır diye bilirim ama boşver)...mutsuz oluyor bu dünyada
Baba beni okula gönderme farzet ki 7 yaşında okulun kapısında lüttfeen baba beni oraya göndermeeee diye ayak diretip ağlayan saçı kırmızı kurdaleli kız çocuğuyum hala ...
Baba istifa et devlet memurluğundan bir dağ köyüne yerleşelim televizyonumuz olmasın sen bana domates ekmeyi öğret ben domatesin kokusundan mutlu olayım. çünkü domatesin de kokusu yok artık...bir de çok pahalı
Boşver baba hadi 23 yıl öncesine dönelim sen gonderme beni okula gidip bir dağ köyüne yerleşelim küçük bir bahçemiz olsun evimizin önünde domates ekelim.

0 yorum: